
بسمه تعالی خدمت ریس جمهور سابق ایران جناب مستطاب حجت الاسلام سید محمد خاتمی دامته براکته سلام علیکم اینجانب از هواداران داران و هوا خواهان جنبش اصلاح طلبی بوده و هستم در تمام مدت فعالیت های سیاسی و فکری ام هم هرگز سعی نکرده ام که از شما یا دیگر عزیزان گوی سبقت را بگیرم شاید گم نام باشم اما اگر دست به قلم شوم کم تر از عباس عبدی و زیباکلام ها که ماشالله جنبشمان کم ندارد نیستم اما هرگز نخواسته ام که با نا پختی به فاجعه هایی که امثال گنجی و... دست زدن دست بزنم و زمینه ساز بحران هایی باشم که نه ...
ادامه مطلب